OBISKI ČLANOV MDGN VELENJE PO TERENU

V četrtek, 30.6.2016, sva se s predsednikom Francom odločila, da obiščeva člane društva, ki zaradi različnih razlogov ne morejo več prihajati v društvo. Ob 8. uri zjutraj sva se najprej podala na pot po Velenju. Najprej sva želela obiskati zakonca Škerlin, ki pa nista bila doma, zato sva se odločila, da ju bova obiskala kasneje. Nato sva se odpravila v Dom za varstvo odraslih Velenje. Tam sva obiskala aktivnega člana Glušič Ivana in Štrbenk Emila. Gospod Emil je s svojo soprogo najprej živel v Družmirju. Zaradi ugrezanja celotnega področja, so se morali preseliti v Slatine (Občina Šmartno ob Paki). Ker je soprogo Angelco v februarju 2015 zadela kap, se je odločil, da bo z njo odšel v dom. Tako sta znova postala Velenjčana. Obiska so bili vsi zelo veseli. Povedali so, da so z domom zelo zadovoljni in da je zanje lepo poskrbljeno. Zadovoljna in dobre volje sva se odpravila proti Paški Vasi, kjer sva Hudej Ivana zalotila na njivi med okopavanjem bučk in murk. Zelo se naju je razveselil in nama povedal, da zaradi poletne vročine vrtnari v dopoldanskem času. Obisk je bil malce krajši, saj ga nisva želela preveč motiti pri delu. Z obiskom sva presenetila tudi našo članico Ano Glamočak, ki je pred mesecem in pol povila sina Urbana. Malo smo poklepetali ob borovničevem soku, nato pa sva se odpravila proti Gornjemu Gradu, na domačijo družine Pahovnik. Domačija je precej odmaknjena, na samem na hribčku sredi gozdov. Cesta je zelo ozka, zato moram pohvaliti našega predsednika za odlično vožnjo. Na domačiji sva se zadržala malce dlje, saj sta nama gospe, ki živita na domačiji, imeli veliko za povedat. Gospa Frančiška, ki je dopolnila 89 let, je povedala, da so v kratkem času izgubili dva družinska člana. Pripovedovala je tudi o življenju na domačiji, kako težko je opravljati moška dela na kmetiji in zdravstvenih tegobah. Naše druženje mi bo ostalo v lepem spominu. Pot sva nadaljevala na domačijo Tominšek Marije, kjer sva izvedela, da je zaradi bolezni odšla v Center starejših Gornji Grad. Ker v tem domu biva tudi Janez Lojen, sva se odločila, da se odpraviva tudi tja. Gospa Marija je žal zelo bolna, zato sva jo na kratko pozdravila. Z Janezom pa smo pred domom malo poklepetali o letovanju v Kranjski Gori in življenju v domu. Na poti nazaj proti Velenju sva presenetila našo sekretarko Urško, ki je v pričakovanju veselega trenutka. Spotoma nazaj sva se ustavila še pri zakoncih Dobnik, ki sta častna člana društva.. Obiska sta se zelo razveselila. Povedala sta nama o zdravstvenih težavah. Kasneje se nam je pridružila tudi njuna hči.  Ko sva prispela nazaj v Velenje, sva se na kratko oglasila še pri zakoncih Škerlin, ki sta se malo pred tem vrnila domov. Obiske sva zaključila ob 17.uri.
Za vse člane, ki sva jih obiskala, sva imela manjše pozornosti. Tistim, ki živijo v socialni stiski, pa sva podarila paket hrane. Namen teh obiskov je biti v stiku s člani, ki ne morejo prihajati v društvo, se z njimi malo pogovoriti, jim po potrebi pomagati, predvsem pa jim prinesti nasmešek in dobro voljo.
Ta dan mi bo ostal v zelo lepem spominu. Ne bom pozabila topline, srčnosti, nasmehov in veselja, s katerimi so naju sprejeli. Upam, da se kmalu spet vidimo.
Če komu lahko vsaj malce polepšaš dan, tvoja pot ni bila zaman. Skrivnosti so v majhnih stvareh, lepih rečeh in sreči, ki jo prineseš nekomu  in mu polepšaš dan.